Voor de leden door de leden

Binnen SVZ is een groot aantal vrijwilligers actief die zorgen dat de vereniging bestaat en functioneert. Deze vrijwilligers maken vaak deel uit van een groep, zodat er binnen de groep taken kunnen worden verdeeld. Bovendien is het gezellig om samen te werken en/of samen te organiseren.

Binnen SVZ hebben we de volgende groepen:
Dagelijks bestuur
Voetbal bestuur
Volleybal bestuur
Veldploeg
Kraantieploeg
Sponsorcommissie

Binnen deze groepen zijn er verschillende taken: leiders, tellers, grensrechters, scheidsrechters, trainers, vervoerders, programmaverkopers, programmamakers, ontvangstcomité thuiswedstrijden, lijnentrekkers, consul, veldonderhoud, groenonderhoud, oud papier ophalers, websitebeheer, wedstrijdsecretariaat, sponsorcommissieleden, inkoper enz.

Er zijn veel vrijwilligers nodig om de vereniging dynamisch te houden en te zorgen dat de vereniging biedt wat de leden willen.  Heb je aanvullingen of tips en adviezen of ideeën voor nieuw sportaanbod? Graag!  Deze pagina is nog in ontwikkeling.

Contact: