Sponsor worden

Hebt u of heeft uw bedrijf weleens overwogen om sponsor te worden van SVZ? Dit is een goede en welkome manier om de vereniging te steunen! Als u SVZ wilt sponsoren zijn er de volgende mogelijkheden:

ALGEMENE STEUN SVZ

Advertentie Zeijer Kraantie

Een advertentie (in kleur) kost vanaf augustus 2018 per seizoen (juli t/m juni van het volgend jaar):

1/3 pagina €55,-
½ pagina    €75,-
2/3 pagina €100,-
1/1 pagina €125,-

Bedrijfsponsorclub

Er is een club van bedrijfsponsoren die SVZ gedurende langere tijd steunen. Het lidmaatschap van deze club bedraagt € 300,- per seizoen waarvan € 200,- ten goede komt aan SVZ.

Kledingsponsor Voetbal en Volleybal

Voor alle teams, zowel  voor senioren als junioren, zijn voor een of meer seizoenen sponsoren nodig voor de aanschaf van nieuwe kleding.  Als u besluit kledingsponsor te worden, kan de naam van uw bedrijf op de kleding worden geplaatst.

AFDELING VOETBAL

Reclamebord op het voetbalveld

Een reclamebord  kost € 150,00 per seizoen, in principe voor tenminste 3 jaar vast te leggen. Afmetingen van een reclamebord zijn 250 cm bij 60 cm, 8 mm dik printplaat. Als u SVZ vraagt om het bord te maken, geven wij opdracht aan Harms Reklame  in Vries  om dit te doen. Op dit moment  zijn de kosten voor het maken en afleveren van een bord  180,- euro excl. btw.

Spandoek op het voetbalveld

Een spandoek op het vangnet achter een van de doelen op het voetbalveld kost € 150,00 per jaar, op dezelfde voorwaarden als een reclamebord (tenminste 3 jaar vast te leggen)).

Als speciale aanbieding biedt SVZ  bij een  tweede bord of spandoek u 50% korting aan op de jaarlijkse bijdrage (dus € 75,00)

AFDELING VOLLEYBAL

Sponsorbijdrage per seizoen is €150,- (tenminste 2 jaar vast te leggen). Dit sponsorbedrag wordt gebruikt om aan de algemene kosten van de afdeling bij te dragen.

AFDELING GYMNASTIEK EN BEWEGEN

Sponsorbijdragen voor specifieke doeleinden zoals evenementen, gymnastiekkleding of apparatuur zijn altijd welkom

Alles is mogelijk in overleg. We staan ook open voor nieuwe ideeën, gecombineerde pakketten, ledendeals etcetera! SVZ hoopt dat u aan een of meer van deze onderdelen wilt bijdragen. Als u interesse hebt, neem dan contact op met Jans Takens (tel: 0592 291733).

Als u lid wilt worden van de Bedrijfsponsorclub, neemt u dan contact op met Gerrit Geerts (tel: 0592 291402).