Ledeninformatie

Als u zich wilt aanmelden voor de Sportvereniging Zeijen dan kunt hier ons online inschrijfformulier invullen:

Inschrijfformulier >>

Sportvereniging Zeijen

SVZ is een Omni-vereniging die momenteel 4 verschillende sporten aanbiedt. Het streven is een dynamische vereniging te zijn. We zijn er voor en door de leden. Als sportvereniging in een klein dorp vinden we het belangrijk dat er voldoende keuze aan sporten is, maar ook dat sport voor een ieder toegankelijk (en betaalbaar) is. SVZ is er voor zowel kinderen, jongeren als volwassenen. Wanneer je deel wilt nemen aan één van de sporten die SVZ aanbiedt, dan kun je eerst 4x gratis mee doen voordat je een lidmaatschap afsluit.  Verder kunnen leden , voor dezelfde vaste contributie en dus zonder bijbetalen, deelnemen aan meerdere sporten van SVZ.

Op deze site is zoveel mogelijk informatie te vinden over de vereniging. Er is algemene clubinformatie en specifieke informatie per afdeling beschikbaar. Op dit moment kent SVZ 3 afdelingen: Voetbal (jeugd en senioren), Volleybal (jeugd en senioren) en Bewegen ( BBB voor volwassenen).

Nieuwe leden zijn van harte welkom!! Kijk bij de verschillende sporten voor meer informatie over teams en trainingstijden.