Aandachtspunten wedstrijddag

Ouder van Dienst

1. De ouders van Dienst zijn 45 minuten voor elke wedstrijd aanwezig
  2. De ouders van Dienst/leiders dragen zorg voor de ondertekening van het wedstrijdformulier en geven een kopie aan de tegenstanders.
  3. De ouders van Dienst kijken of de kleedkamers netjes zijn achtergelaten. Dit punt valt ook onder de verantwoordelijkheid van de leiders!
  4. Waar nodig ondersteunen de leiders de ouders van dienst.

Leiders

1. De leiders bepalen aan de hand van het wedstrijdschema de indeling van de kleedkamer
  2. De leiders ontvangen de bezoekende teams en geven de leiders van deze teams twee consumptiebonnen per persoon (max. 4).

De trainingen beginnen op het tijdstip dat vermeld staat op de website.
Van de voetballers wordt verwacht dat zij op dat moment “speelklaar” op het veld staan.
Wij gaan er vanuit dat de spelers aan alle trainingen en wedstrijden deelnemen.
Bij verhindering verzoeken wij u dit van tevoren door te geven aan de training of de leider.

Vervoer

Bij het competitieschema staat ook het vervoerschema voor uitwedstrijden.
Ongetwijfeld zal het voorkomen dat ouders niet kunnen rijden.

Voor onze leiders is het ondoenlijk om rekening te houden met werk, werktijden of andere verplichtingen van ouders.
Daarom verzoeken wij u, indien u niet kunt rijden, zelf te zorgen voor vervanging.